تداوم شیب كاهش سهم شهرداری از عوارض مالیات بر ارزش افزوده

تداوم شيب کاهش سهم شهرداري از عوارض ماليات بر ارزش افزوده

مهندس سيد "مهدي حسيني" شهردار ساوه در گفت و گو با نارستان از تداوم شيب کاهش سهم شهرداري از عوارض ماليات بر ارزش افزوده خبر داد و گفت: سهم ساوه از 11 ميليارد و 800 ميليون تومان در سه ماه نخست سال گذشته به 9 ميليارد و 300 ميليون تومان در سه ماه سالجاري کاهش يافته که اين رقم با کاهش حدود 21 درصدي همراه بوده است .

وي ادامه داد: سال گذشته شهرداري ساوه به دليل اجراي قانون برنامه ششم توسعه با کاهش درآمد متاثر از قانون دريافت ماليات از محل ارزش افزوده مواجه و بحران مالي در مجموعه مديريت شهري و شهر ساوه پديدار شد .

مهندس حسيني افزود: با وجود اين شرايط مديريت بحران جزو اولويتهاي مجموعه مديريت شهري ساوه قرار گرفت و با برگزاري جلسات تخصصي و بهره مندي از ظرفيتهاي موجود اقدامات لازم براي مديريت بحران بوجود آمده، صورت گرفت زيرا هر گونه کوتاهي ممکن بود که تبعات سنگين و جبران ناپذيري را به شهرداري و شهر ساوه وارد کند .

وي گفت: براساس آمار و ارقام موجود، بودجه 209 ميلياردي شهرداري ساوه در سال گذشته به دليل قطع در آمد شهرداري از محل ارزش افزوده به 120 ميليارد تومان اصلاح شد و به عبارتي پارسال 90 ميليارد تومان کاهش درآمد صورت گرفت که اين موضوع ضايعه بزرگي براي حوزه مديريت شهري ساوه بوده است

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0