خبر
شهر ساوه آماده استقبال از ۲ بهار «رمضان» و «طبیعت» می شود

شهر ساوه آماده استقبال از ۲ بهار «رمضان» و «طبیعت» می شود

معاونت خدمات شهری شهرداری ساوه گفت: در راستای استقبال از نوروز و مسافران نوروزی، نوروزگاه شهرداری ساوه در میدان انار برای استقبال از مسافران نوروزی مهیا می شود.

به گزارش نارستان، مهندس مددی در سومین جلسه ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری ساوه گفت: با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و آغاز ماه مبارک رمضان، طرح استقبال از بهار و ماه میهمانی خدا در مناطق مختلف شهری ساوه آغاز شده است.

وی اظهار داشت: همه ساله با نزدیک شدن به روزهای پایانی سال و فرا رسیدن عید نوروز، شهرداری ساوه با بسیج  تمامی امکانات به استقبال از بهار می‌رود که با توجه به در پیش بودن حلول ماه مبارک رمضان، اقدامات شهرداری، امسال با هدف ایجاد فضایی معنوی همراه با فراهم کردن شرایط پذیرایی از مسافران نوروزی همراه است.

وی ادامه داد: طرح استقبال از بهار باید با هدف زیباسازی محیط شهری، شادابی و نشاط شهروندان و مسافران نوروزی با نهایت دقت و ظرافت در شهر اجرایی شود و تمامی نیروهای شهرداری های مناطق و سازمان های تابعه باید در اجرایی هرچه بهتر این طرح کوشا باشند.

مهندس مددی با بیان اینکه فراهم کردن امکانات وزیر ساخت‌های لازم برای مسافران و گردشگران نوروزی یکی از اولویت های اصلی اعضای این ستاد است، افزود: برای استقبال از نوروز 1403، بیش از 15  المان و سفره هفت سین در مناطق مختلف شهر پیش بینی شده تا سیمای شهر بیش از گذشته برای شهروندان و مسافران نوروزی جذابیت داشته باشد.

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0