ملاقات مردمی شهردار ساوه به صورت ویدئو كنفرانسی برگزار شد
با هدف پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در ساوه، ملاقات مردمی مهندس سید مهدی حسینی شهردار این شهر توسط حوزه فناوری اطلاعات شهرداری  بصورت ویدئو کنفرانس با شهروندان برگزار شد.
 لازم به ذکر است که تامین و حفظ سلامت شهروندان در مقابله با ویروس کرونا یکی از برنامه های مهم شهرداری است و کارکنان و کارگران شهرداری ساوه  از ابتدای شیوع این ویروس با قرار گرفتن در خط مقدم مقابله با  این بحران   اقدامات مثبتي در زمينه پيشگيري انجام داده اند.
برگزاری ملاقات های مردمی  به صورت مجازی علاوه بر کاهش خطر جلوگیری از وضعیت انتقال بیماری کرونا و حفظ سلامت شهروندان،  صرفه جوئی در  زمان شهروندان را نیز به دنبال خواهد داشت.
باتوجه به روند رو به افزایش ابتلا به بیماری کرونا در استان، رعایت نکات بهداشتی و فاصله اجتماعی برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا بسیار ضروری است و این طرح تا قطع این ویروس  ادامه خواهد داشت.
در این دیدار مردمی  تعداد 30 نفر از  شهروندان به بیان مشکلات و مسائل خود پرداختند و مهندس حسینی  ضمن استماع صحبت ها، مشکلات و درخواست های شهروندان بصورت ویدئو کنفرانس  رسیدگی  و در زمینه های عمرانی، خدماتی، ساختمانی و...  دستورات  قانونی لازم را صادر کرد.
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0