خبر
بازخوردهای مثبت از عملکرد شهرداری حاصل تلاش جمعی است

بازخوردهای مثبت از عملکرد شهرداری حاصل تلاش جمعی است

سرپرست شهرداری ساوه گفت: مشارکت مردم و بازخوردهای مثبت از عملکرد شهرداری نتیجه همراهی و تلاش جمعی تمامی نیروهای این مجموعه بوده است.

به گزارش نارستان، اولین جلسه شورای معاونین شهرداری ساوه در سال 1403 با قرائت وصیت نامه شهید مصطفی زمردی آغاز  و حاضران در این جلسه به روح بلند این شهید والامقام و دیگر شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی ادای احترام کردند.

مهندس صفاخلج در این جلسه ضمن تبریک سال جدید با اشاره به رضایت نسبی شهروندان از عملکرد شهرداری در طول پنج ماه گذشته از زحمات تمامی نیروهای اجرایی، معاونین، مدیران، کارگران زحمتکش و نیروهای نظارتی  و عملیاتی شهرداری قدردانی کرد.

صفاخلج با بیان این مطلب که هر اقدام مطلوبی که طی این مدت انجام داده ایم، وظیفه ما بوده است، افزود: امروز لازم است تا نقاط ضعف و موارد مغفول مانده را به دقت بررسی و راهکارهای مناسب جهت رفع مشکلات شهر و مردم ارائه کنیم.

وی تصریح کرد: البته ما تا نقطه مطلوب فاصله داریم لذا باید همه تلاشها برای افزایش رضایتمندی مردم در بالاترین حد مطلوب‌ بکار گرفته شود و از هیچ تلاشی فروگذاری نشود.

وی با بیان اینکه مردم خواهان برآورده شدن انتظارات و رفع مسائل و مشکلات شهر هستند، ادامه داد: ما باید باید فرصت خدمت به مردم را قدر دانسته و در این فرصت محدود در مسیر ارائه خدمات بیشتر تلاش کنیم.

صفاخلج افزود: خوشبختانه طی این مدت با تلاش جمعی  توان خود را در جهت پیشبرد امور و تکمیل پروژه ها و در راستای رضایت شهروندان، توسعه متوازن زیرساخت ها و بهبود سطح کیفی خدمات و زیست شهری بکار گرفته ایم تا کمبود های موجود در حوزه های مختلف مرتفع گردد.

گفتنی است؛ در ادامه این جلسه مجموعه اقدامات عمرانی، خدمات شهری، شهرسازی، املاک، فرهنگی و ... توسط معاونین تشریح و مورد بررسی و تجزیه و تحلیل قرار گرفت و مهندس صفاخلج توصیه های لازم را جهت بهبود روند فعالیت ها، به معاونین و مدیران مربوطه ارائه کرد.

الدرجة :  0 |  المجموع :  0

اللصوق

    6.1.7.0
    V6.1.7.0