خبر
تجلیل از افتخارآفرینان ساوه برای اولین بار
تجلیل از افتخارآفرینان ساوه برای اولین بار
برای نخستین بار در ساوه از 96 نفر از نام آوران، مدال آوران و مقام آوران شهر توسط مجموعه شهرداری و شورای اسلامی تجلیل به عمل آمد.
حجت الاسلام سید عباس امینی رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی شورای اسلامی شهر ساوه با اعلام این خبر بیان داشت: طرح تجلیل از نام آوران، مقام آوران و مدال آوران ساوجی برای اولین بار از اسفندماه سال گذشته بر اساس پیشنهاد از طرف این کمیسیون مطرح شد و طی انجام فرایند های قانونی که در قالب استعلام از ادارات و نهادهای مرتبط بود اسامی این افراد اخذ و آغاز شد.
وی ادامه داد: بعد از آن، مرحله تصویب این پیشنهاد و تایید آن در مراجع قانونی به نتیجه رسید و نهایتاً با هماهنگی های لازم مرحله نخشت مراسم تجلیل در ایام برگزاری جشنواره انار در محل مسجد جامع انجام شد.
وی تصریح کرد: در مرحله نخست با حضور حجت الاسلام رحیمی امام جمعه محترم و مسئولان شهرستان از جمعی از این عزیزان که با سعی و تلاش بی وقفه خود در رشته های مختلف قرآنی، فرهنگی، علمی، ورزشی و هنری برای این شهر افتخار آفریدند و در سطح کشور رتبه های اول تا سوم را کسب کردند، تقدیر به عمل آمد.
حجت الاسلام امینی گفت: در مرحله دوم از افرادی که در این مراسم حضور نداشتند،  در صحن شورای اسلامی شهر ساوه با حضور اعضای محترم تقدیر به عمل آمد.
وی افزود: إنشاالله به حول و قوه الهی در سالهای آتی هم این برنامه به شکل منسجم تر و طی مراسمی وزین و در شأن این عزیزان با قوت بیشتر برگزار خواهد شد تا هم حمایتی از این عزیزان شده باشد و هم مشوقی برای دیگران تا با معرفی این افتخار آفرینان و الگوبرداری از افراد موفق در عرصه های مختلف بتوانیم در مسیر رشد و ترقی و تعالی این شهر در همه ابعاد قدمی برداشته باشیم.
Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0