بسطام:
خبر
بسطام: تلاش ارزشمند کارکنان آرامستان قابل تقدير وي‍ژه است

بسطام: تلاش ارزشمند کارکنان آرامستان قابل تقدير وي‍ژه است

رییس شورای اسلامی شهر ساوه در مراسم تقدیر از تلاش یکساله کارکنان آرامستان شهرداری ساوه به مناسبت 21 اسفند ماه روز خادمان آرامستان گفت: كار ارزشمند و انسان دوستانه نیروهای آرامستان شهرداري به خصوص غسالان محترم قابل تقدير ويژه است.

به گزارش نارستان، علی بسطام در آیین تقدیر از کارکنان آرامستان بهشت رضوان شهرداری ساوه، افزود: شهرداری ها به عنوان یک نهاد مردمی وظایف بسیار مهم و خطیری در راستای خدمات رسانی به شهروندان و رفع مشکلات شهری برعهده دارند.

وی بیان کرد: کارگران شهرداری ها جزء نیروهای بسیار خدوم و زحمتکش هستند که به صورت شبانه روزی و در بخش های مختلف در حال فعالیت هستند و خوشبختانه شهروندان هم قدردان زحمات این قشر زحمتکش هستند.

وی تصریح کرد: شیوع ویروس کرونا یکی از بحران هایی بود که کل جهان را در برگرفت و یکی از بخش های مهم شهرداری که در این ایام با از خود گذشتگی و ایثار ، تلاش خالصانه ای داشتند کارکنان و کارگران آرامستان ها بودند که نقش مهمی را ایفاء کردند.

بسطام یادآور شد: سازمان آرامستان ها به دلیل نوع فعالیت کاری خود یکی از سازمان هایی است که فعالیت در آن به خاطر شرایط روحی مراجعان از سخت ترین مشاغل است به همین دلیل اعضای شورای اسلامی شهر ساوه توجه ویژه ای به کارکنان این مجموعه دارند.

مسئول آرامستان بهشت رضوان شهرداری ساوه نیز در این مراسم گفت: از ابتدای سالجاری تاکنون دو هزار و 130 متوفی در این آرامستان پذیرش و با تلاش کارکنان این مجموعه خدمات لازم  ارائه شد.

هادی هنرمند ، حفر 350 قبر جدید، 200 متر مربع بتن ریزی، 400 متر مربع کفپوش،  500 متر جدول کشی، کاشت گل و گیاه و ساماندهی فضای سبز و اعزام نیروهای آرامستان به مشهد مقدس را از دیگر اقدامات انجام شده در این مجموعه طی این مدت عنوان کرد.

وی افزود: همچنین اقدامات نهایی جهت ارتقای واحد آرامستان بهشت رضوان شهرداری به سازمان در حال انجام است و بزودی این مهم محقق خواهد گردید

گفتنی است در این مراسم که  با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ساوه و معاونت خدمات شهری برگزار شده و با برنامه های شاد و متنوع همراه بود، کارکنان آرامستان به همراه خانواده حضور یافتند و در پایان با اهدای لوح و هدایایی از زحمات آنان قدردانی شد

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.7.0
    V6.1.7.0