next    /  2 prev
خبر
کنار گذر جنوب شهر ساوه با حضور استاندار مرکزی افتتاح شد

✅کنار گذر جنوب شهر ساوه با حضور استاندار مرکزی افتتاح شد
هم‌زمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی با حضور دکتر مهدی زندیه‌وکیلی استاندار مرکزی، دکتر حسینی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان، معاونین استاندار، دکتر رضا مصباحی شهردار ساوه، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی و مدیران شهری، پروژه کنارگذر امام رضا (ع) شهر ساوه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت .
در این آیین، همچنین مجموعه‌ای از پروژه‌های شاخص مدیریت شهری ساوه در حوزه‌های عمرانی، ترافیکی و خدماتی افتتاح و کلنگ‌زنی شد که نشان‌دهنده جهشی کم‌سابقه در توسعه زیرساخت‌های شهری این شهر است.
همزبانی افتتاح کنارگذر جنوب ساوه ۱۸ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۶۴ میلیارد تومان به مرحله افتتاح و بهره‌برداری رسید و عملیات اجرایی ۶ پروژه جدید نیز با مجموع اعتبار ۲ هزار و ۸۴۵ میلیارد تومان آغاز شد.
مجموع اعتبارات پروژه‌های افتتاحی و کلنگ‌زنی‌شده در این رویداد، به ۳ هزار و ۵۰۹ میلیارد تومان می‌رسد که امر  بیانگر عزم جدی مدیریت شهری و همراهی دستگاه‌های اجرایی برای تسریع روند توسعه، ارتقای خدمات عمومی و پاسخ‌گویی به مطالبات شهروندان ساوه است.
افتتاح کنارگذر امام رضا (ع) به‌عنوان یکی از پروژه‌های مهم ترافیکی شهر، نقش مؤثری در بهبود عبور و مرور، کاهش بار ترافیکی، افزایش ایمنی معابر و تکمیل شبکه کنارگذرهای ساوه خواهد داشت و گامی مهم در مسیر ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و توسعه پایدار شهری به شمار می‌رود.

🇮🇷  با کانال روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ساوه همراه ما شوید👇👇
https://eitaa.com/shorashahrdarisaveh1

Average :  0 |  Submitted :  0

Tags

    6.1.15.0
    V6.1.15.0