استاندار مرکزی: اقدمات مدیریت شهری ساوه مشهود است
به گزارش نارستان، دکتر زندیهوکیلی در آیین افتتاح کنارگذر امام رضا (ع) و مجموعهای از پروژههای مدیریت شهری ساوه، ضمن قدردانی از تلاشهای مجموعه مدیریت شهری و شورای اسلامی شهر ساوه، با تأکید بر اثرگذاری این اقدامات در ارتقای کیفیت زندگی شهروندان اظهار داشت: امروز علاوه بر افتتاح پروژه کنارگذر امام رضا (ع)، ۱۶ پروژه دیگر با اعتباری بالغ بر ۶۶۴ میلیارد تومان در مدیریت شهری ساوه به بهرهبرداری میرسد و 6 پروژه دیگر با اعتبار 2800 میلیارد تومانی کلنگ زنی خواهد شد که در ایام دهه مبارک فجر، بهتدریج تقدیم مردم شریف این شهر خواهد شد.
وی با اشاره به گستره مأموریتها و مسئولیتهای شهرداری افزود: شهرداری با بیش از ۴۶۰ وظیفه، از لحظه تولد تا پایان زندگی با امور شهروندان در ارتباط است و کیفیت این خدمات نقش تعیینکنندهای در رضایتمندی عمومی دارد.
وی تصریح کرد: مدیریت شهری، شورای اسلامی شهر و شهردار ساوه که بهصورت مستقیم و غیرمستقیم منتخب مردم هستند، باید ثمره انتخابهای شایسته شهروندان را در قالب توسعه، آبادانی و بهبود خدمات شهری نمایان سازند.
استاندار مرکزی با اشاره به همافزایی میان شهرداری و شورای اسلامی شهر ساوه اظهار کرد: هماهنگی و تعامل سازنده میان مدیران شهری موجب شده امروز شاهد افتتاح پروژههای مؤثر در حوزه زیرساختی و ترافیکی ساوه باشیم و امیدواریم روند توسعه شهر ساوه با شتاب بیشتری تداوم یابد.
زندیه وکیلی با بیان اینکه تحرکات مدیریت شهری ساوه در سطح استان کاملاً محسوس است، گفت: گزارشها و بازخوردهای مردمی نشان میدهد اقدامات شهرداری ساوه قابل توجه و اثربخش بوده است.
وی یادآور شد: هرچند پروژههای عمرانی ذاتاً زمانبر هستند، اما آثار مثبت آنها بهتدریج نمایان شده و در بلندمدت منجر به ارتقای سطح خدمات و رفاه عمومی خواهد شد.
وی با اشاره به تأثیر اصلاحات هندسی معابر و اجرای کنارگذرها در کاهش تصادفات منجر به فوت در استان مرکزی خاطرنشان کرد: حفظ جان حتی یک انسان، ارزشی فراتر از هر دستاورد دیگر دارد و کاهش تلفات جانی در تصادفات، از مهمترین ثمرات این اقدامات محسوب میشود.
استاندار مرکزی همچنین اقدامات شهرداری ساوه در حوزههای فرهنگی و اجتماعی را شایسته تقدیر دانست و اظهار داشت: عملکرد مدیریت شهری ساوه در عرصههای فرهنگی و اجتماعی، بهویژه در این دوره، قابل دفاع و مورد توجه بوده است.
وی در پایان ضمن تبریک دهه مبارک فجر و فرارسیدن نیمه شعبان به مردم ساوه، ابراز امیدواری کرد که افتتاح این پروژهها زمینهساز افزایش رضایتمندی عمومی، توسعه پایدار شهری و ارتقای جایگاه ساوه در سطح استان و کشور باشد.