یوسفیان: تدوین بودجه 1401 شهرداری باید در جهت رفع دغدغه های اصلی شهر باشد
، دکتر امیررضا یوسفیان شهردار ساوه در ارائه گزارش عملکرد یک ماهه خود بیان داشت: طی این مدت که افتخار خدمتگزاری به مردم نجیب ساوه را پیدا کرده ام با بررسی های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که با توجه پروژه های نیمه کاره در این شهر نیاز است تا توجه ویژه و جدی به تکمیل پروژه های نیمه تمام باشد.
یوسفیان: تدوین بودجه 1401 شهرداری باید در جهت رفع دغدغه های اصلی شهر باشد
، دکتر امیررضا یوسفیان شهردار ساوه در ارائه گزارش عملکرد یک ماهه خود بیان داشت: طی این مدت که  افتخار خدمتگزاری به مردم نجیب ساوه را پیدا کرده ام با بررسی های انجام شده به این نتیجه رسیدیم که با توجه پروژه های نیمه کاره در این شهر نیاز است تا توجه ویژه و جدی  به تکمیل پروژه های نیمه تمام باشد.
وی ادامه داد: امروز وضعیت شهرداری ها به لحاظ مختلف از جمله تحریم های ظالمانه و عدم رونق اقتصادی و تورمی، وصول عوارض شهرداری را  با چالش هایی از جنس خودش مواجه کرده  که  در این خصوص از مردم خوب، ولایتمدار و متدین شهر ساوه به عنوان سهامداران اصلی می خواهیم  که مدیریت شهری را کمک کنند.
وی ابراز داشت: امیدواریم مدیریت شهری نیز بتواند با حمایت شهروندان در راستای خدمات اداری، عمران و  آنچه را که وظیفه اش است را در شان سهامداران اصلی شهر که همان مردم ولایت مدار ساوه است را به انجام برساند.
دکتر یوسفیان گفت: موضوع بعدی پیش بینی بودجه 1401 است که با تلاش همکاران خودم در شهرداری و مدیران ارزشمند این مجموعه و حمایت شورای محترم اسلامی شهر سعی کردیم که بودجه ای  تهیه و تنظیم شود که به دغدغه های اصلی شهر در بحث متراکم و نیمه متراکم و توسعه شهر بپردازد.
وی تصریح کرد: اولویت شماره یک ما در تدوین بودجه انجام پروژه های نیمه کاره  شهر مانند ساختمان شهرداری، پردیس سینمایی و ...  می باشد که نیاز است با ابتکار عمل دوستان پرتلاشم  به موضوع ساماندهی و انجام آنها بپردازیم  که بخشی از آن نیز باید با مشارکت سرمایه گذاران تکمیل شوند.
وی یادآور شد: نگاه ما در بودجه 1401 یک نگاه نگهداری و اتمام پروژه های نیمه تمام است  که بخشی از آن به  صورت نقدی، تحت عنوان عوارض می باشد که با پرداخت آن شما شهروندان عزیز کمک می کنید تا آبادنی شهر تحقق پیدا کند.
دکتر یوسفیان اظهار داشت: موضوع دیگر موضوع تعهدی است یعنی آنچه که می توانیم از باب اموال و مستغلات و آنچه از طریق کمیسیون ماده 5 کسب می کنیم، انشاءاله بتوانیم خدمات شایسته و بایسته و در شان شهروندان عزیز ساوه را به ثمر برسانیم.
وی افزود: اولویت های ما در این خصوص بحث حمل و نقل عمومی، پسماند، مبلمان شهری، فضای سبز، مطالعات همه امور و ...  است که جزء نیازهای ضروری شهر می باشند و همکارانم در تلاشند  تا این مهم تحقق پیدا کند.
امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0