جلسه سازمان عمران
دکتر یوسفیان: اعتبارات ویژه پیش بینی دولت برای شهرداری ها حق مردم ساوه است

جلسه شبانه شهردار ساوه برای بررسی وضعیت تولید آسفالت در سازمان عمران شهرداری

دکتر یوسفیان: اعتبارات ویژه پیش بینی دولت برای شهرداری ها حق مردم ساوه است

به گزارش نارستان، شهردار ساوه در جلسه شبانه (جمعه شب) در سازمان عمران شهرداری،  ضمن تبریک و تهنیت سالروز سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر این نصر بزرگ الهی را به فاتحان خرمشهر، خصوصاً خانواده معظم شهدا، رزمندگان، ایثارگران و جانبازان 8 سال دفاع مقدس در این شهرستان تبریک گفت.

وی با بیان اینکه سازمان عمران بازوي توانمند شهرداري‌ است، گفت: با وجود بخش های مهمی همچون دو کارخانه تولید آسفالت، مجموعه تولید قطعات بتنی و معدن رنگرز در این سازمان لازم است تا بر اساس یک برنامه کاری و هدفمند در سالجاری به پیش برویم زیرا در غیراینصورت نیاز شهر و تعهدات انجام شده معطل خواهد ماند.

وی با بیان اینکه نباید در انجام این مهم زمان را از دست بدهیم، افزود: با توجه به پیگیری های صورت گرفته در جهت جذب قیرهای دولتی، کارخانه های آسفالت و تاسیسات  این سازمان باید آماده و پاسخگوی تولید آسفالت با کیفیت این قیرها باشند تا این حق از شهر گرفته نشود.

دکتر یوسفیان با تاکید بر لزوم پیگیری جهت جذب اعتبارات بازآفرینی توسط مدیران این سازمان، تصریح کرد: ما معتقدیم که حتی یک کیلوگرم قیر از محل  سوبسید های دولتی حق مردم ساوه است که باید از دولت گرفته شود چون در گذشته فرصت های زیادی در جهت جذب این اعتبارات از دست رفته و ما باید آن را جبران کنیم.

وی افزود: مردم سرمایه های اجتماعی این نظام هستند و ما موظفیم تا به هر شکل برای این مردم نوکری کنیم و برگزاری این جلسه در روز تعطیل نیز در راستای گره گشایی و خدمت به این مردم  است.

مهندس سام صالحی سرپرست سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری ساوه نیز در این جلسه گفت: با تلاش شبانه روزی نیروهای این سازمان، عملیات تعمیرات اساسی کارخانه قدیم آسفالت به پایان رسید و هم اینک این کارخانه بصورت آزمایشی فعالیت خود را آغاز کرده است.

وی ادامه داد: این کارخانه هم اینک در ساعت 60 تن و در دو شیفت کاری 600 تن با  در نظر گرفتن کیفیت و ارزیابی زیست محیطی ،  آسفالت تولید می کند که تلاش می کنیم تا تولید آن را به روزانه یک هزار تن برسانیم و بتوانیم طرح نهضت آسفالت را در شهر عملیاتی کنیم.

وی اظهار کرد: همچنین تعمیرات اساسی کارخانه آسفالت جدید شهرداری که سال 88 مورد بهره برداری قرار گرفته است در حال بررسی و در برنامه کاری می باشد تا  با انجام این مهم و تعمیرات اساسی این  دوکارخانه آسفالت بتوانیم اقدامی ماندگار را در این سازمان رقم بزنیم.

در ادامه این جلسه آخرین وضعیت تعمیر اساسی کارخانه های آسفالت، کیفیت آسفالت تولیدی،  کمبود برخی ماشین آلات، پیگیری اخذ سند مالکیت سازمان عمران، وضعیت نیروهای انسانی، موضوع ماده 84 و لزوم پیگیری  طرح های  بازآفرینی جهت جذب اعتبارات  توسط دکتر یوسفیان مورد بررسی قرار گرفت.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0