خبر
افتتاح و کلنگ زنی سه پروژه شهرداری ساوه به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر

افتتاح و کلنگ زنی سه پروژه شهرداری ساوه به مناسبت گرامیداشت ایام الله دهه مبارک فجر

به گزارش نارستان؛ در هفتمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی سه پروژه خدماتی، عمرانی و اقتصادی شهرداری با حضور اعضای شورای اسلامی شهر ساوه، مهندس صفاخلج سرپرست شهرداری، معاونین و مدیران شهری در روز چهارشنه (18 بهمن ماه) افتتاح و کلنگ زنی شد.

این پروژه ها شامل بهره برداری از  پارک خطی نارگل به مساحت 17 هزار و 500 متر مربع با صرف اعتباری بالغ بر پنج میلیارد و 500 میلیون تومان است که در مدت زمان 10 ماه با هدف ایجاد و توسعه زیرساخت های فضای سبز و ایجاد استراحتگاه موقت برای مسافران با تلاش نیروهای شهرداری در ضلع جنوبی میدان خلیج فارس احداث و افتتاح شد.

همچنین پروژه بازسازی کارخانه آسفالت 120 تنی شماره 2 شهرداری ساوه با صرف دو میلیارد تومان اعتبار در مدت زمان دو ماه توسط نیروهای شهرداری انجام و به مناسبت دهه فجر مورد بهره برداری قرار گرفت.

گفتنی است که با بهره برداری از این کارخانه  960 تن آسفالت در یک شیفت کاری 8 ساعته به تولید فعلی آسفالت اضافه خواهد شد.

هدف از اجرای این پروژه  نیز ایجاد درآمد های پایدار برای پروژه های شهرداری از پخت و فروش آسفالت و تامین آسفالت مورد نیاز جهت پروژه های آسفالت معابر سطح شهر ساوه است.

همچنین امروز عملیات اجرایی احداث بوستان انار در زمینی به مساحت هشت هزار و 800 مترمربع با برآورد هزینه  سه میلیارد تومان در محل ضلع شرقی بلوار امامزاده سید اسحاق (ع) آغاز گردید.

هدف از اجرای این پروژه  هم زیباسازی فضای شهری و افزایش سرانه فضاهای سبز شهری و ایجاد و توسعه زیرساخت های رفاهی شهروندان است.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0