خبر
شهردار ساوه: مسیر خدمت متوقف نمی‌شود

شهردار ساوه: مسیر خدمت متوقف نمی‌شود

مهندس مصباحی در دیدار جمعی از مردم و مسئولان که با هدف گره گشایی از کار مردم و خدمت رسانی برگزار شد با عرض تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله رییسی و تیم‌ همراه‌ ایشان، گفت: این ضایعه بزرگ را خدمت همه مردم عزیز ایران و به طور خاص مقام معظم رهبری تسلیت عرض می‌کنم.

وی با اشاره به فرمایشات اخیر رهبر معظم انقلاب اظهار کرد: با همین مسیر اقتدار که مقام معظم رهبری برای ما مشخص کردند همه موظفیم کارها را بدون وقفه جلو ببریم و امیدوارم سایه رهبر انقلاب بر سر جهان اسلام مستدام باشد.

مصباحی با بیان اینکه خدمت کردن به مردم و خستگی ناپذیر بودن از ویژگی‌های بارز شخصیت شهید رئیسی بود، افزود: شهید رئیسی آنچنان الگویی برای اداره کشور آفرید که هر کس بخواهد در آینده رئیس جمهور شود، الگو و اسوه تمام عیاری در عرصه خدمت به مردم و محرومین به نام سید محرومان و سید الشهدای خدمت دارد.

وی تصریح کرد: انقلاب اسلامی در طول عمر با برکت خود فراز و نشیب‌ها، فتنه ها و شهادت بزرگان زیادی را داشته اما خللی در انقلاب اسلامی ایجاد نشده و این به برکت ولایت فقیه و هدایت‌های مقام معظم رهبری بوده است.

لازم به ذکر است که در این نشست ها مدیر اداره گاز رسانی شهرستان، مدیران بانک های صادرات و سپه، هیات امنای بقعه اشموئیل نبی(ع)، ریاست اداره پست ساوه و جمعی از شهروندان در خصوص تشریح برخی مشکلات موجود شهر و تعاملات دوسویه جهت خدمت بیشتر به مردم با مهندس مصباحی گفت و گو کردند.

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.7.0
    V6.1.7.0